POLOLETNÍ PANČELČINO

POLOLETNÍ PANČELČINO

Pololetí se opět chýlí ke konci. Ideální čas se zastavit, zhodnotit, co máme v roli paní učitelky za sebou, a obrátit pozornost k tomu, co nás čeká. Přijměte pozvání na setkání v centru Brna, jehož hlavním tématem bude REFLEXE.

Čerpáme ze sebe

Společně si dopřejeme sdílení toho, co se nám líbí a z čeho máme radost, ať už to jsou knihy pro děti nebo výkony našich žáků. Do obojího nahlédneme skrze naše vlastní zkušenosti a potřeby.

Kombinace teorie a praxe

V teoretickém bloku prozkoumáme téma, které podporuje rozvoj kritické gramotnosti. Vyzkoušíme si modelovou lekci pro žáky 1. stupněNa základě této zkušenosti pak prozkoumáme, jakými způsoby můžeme s dětmi na 1. stupni rozvíjet vizuální gramotnost.

Reflektivní zastavení

Dopřejeme si chvíli zastavení, v níž se ohlédneme za tím, co se nám v prvním pololetí dařilo, co nám dělalo radost, na co můžeme být hrdí. Důležité učení probíhá i sdílením zkušeností s ostatními, vytvoříme si proto příležitost k vzájemnému sdílení a zveřejnění našich radostí. Na základě společně prožitého si utvoříme jednoduchý plán na nové pololetí. 

Co si odvezeme

Ze setkání Vám zůstanou materiály k lekci, kterou můžete využít ve své třídě, jednoduchý teoretický rámec vizuální gramotnosti, odvezete si tipy na zajímavé dětské knihy, pedagogické tipy od ostatních kolegyň, reflexi vlastní práce a jednoduchý plán svých pedagogických kroků v novém pololetí.

Setkání je určeno pedagogům 1. stupně ZŠ.

CHCETE JET S NÁMI?

Rádi se s Vámi potkáme v Brně. NADĚLTE SI NÁS TŘEBA JAKO VÁNOČNÍ DÁREK. 🙂 Financovat nás opět můžete z šablon, za seminář nabízíme také certifikát v rozsahu osmihodinového školení. 

Případné dotazy směřujte prosím na email skolajejenjedna (zav) gmail.com.

Dejte nám najevo svůj zájem vyplněním přihlášky. Počet míst je omezen. Po vyplnění přihlášky Vás budeme kontatkovat.

HARMONOGRAM A CENA

pátek 9. února 2024

Začneme společnou večeří v 19 hodin, a to v restauraci hotelu Sharingham. Pozdravíme se, seznámíme se, popovídáme si, naladíme se na společnou vlnu a připravíme podmínky pro sobotní pracovní den. Náš organizační tým bude na místě, je na Vás, jestli se k nám přidáte. V rámci neformální večeře každý platíme sám za sebe. Ubytování je taktéž ve Vaší režii. 

sobota 10. února 2024

V 8 hodin se přivítáme v hlavním sále Lipky na Kamenné. Čeká nás celý den práce, rozdělený do 4 90 min bloků. Ty proložíme dvěma coffee breaky a obědem. Společný program ukončíme v sobotu v 16:30. 

cena 2 000,-

V ceně 2 000,- Kč je lektorné, pronájem prostor, organizační poplatky, coffee breaky, drobné občerstvení a všechny materiály, které účastníkům zůstanou. Seminář je možné hradit z šablon. Páteční večeři a sobotní oběd si každý platí sám. Oběd si necháme dovézt přímo na Lipku, využijeme k tomu místní služby rozvozu, vyberete si přesně to, na co budete mít zrovna chuť. 

STORNO: Při odhlášení do 11. 1. 2024 Vám vrátíme plnou částku 2 000 Kč. Při odhlášení do 25. 1. 2024 Vám vrátíme zpět 80 % z původní ceny. Při pozdějším odhlášení vracíme polovinu, tedy 50 %. Pokud za Vás najdeme náhradníka / náhradnici, vrátíme Vám plnou částku. 

KDO SE NA VÁS TĚŠÍ

Pavlína Loňková

Učí na 1. stupni ZŠ. Od roku 2019 je členkou týmu fakultní a laboratorní základní školy Labyrinth v Brně, kde působí jako třídní učitelka, interní mentorka, metodička pro 1. stupeň a také v rozšířeném vedení školy. V roce 2021 získala 3. místo v odborné ceně pro inspirující pedagogy Global Teacher Prize Czech Republic. Je certifikovanou mentorkou čtenářské gramotnosti, certifikovanou Učitelkou RWCT, pracuje také v odborném týmu projektu Pomáháme školám k úspěchu. V balíčku aktuálních pedagogických témat má krom jiného i rozvoj čtenářství a pisatelství, oblast hodnocení, sebeřízení nebo kolegiální podporu. 

Jiřina Hrbáčová

Učí na 1. stupni ZŠ Františka kardinála Tomáška ve Studénce. V roce 2015 získala certifikát čtenářské mentorky a v roce 2016 se stala certifikovanou Učitelkou RWCT. Lektoruje, je také pedagogickou konzultantkou v projektu Pomáháme školám k úspěchu pro oblast severní Moravy. Ve své výuce se zaměřuje na rozvoj  oborového i prožitkového čtenářství i pisatelství svých žáků, zařazuje i badatelskou výuku, učí v tandemu a podporuje kolegiální spolupráci.